.

Direktlänk till inlägg 25 april 2008

fler olje tavlor att beskåda........

Av . - 25 april 2008 09:02

detta är en tavla från strandpromanaden på Teneriffe när vi var där 2000, tavlan kom dock till senare av lilla mej........ typ -06

Mått: 40x33

____________________________________________________________


Nedan är en tidig ZORN som jag gjorde på en oljemålningskurs....

jag kallar däremot denna för "strandpromenaden... här har den ännu inte fått nån kil-ram... den e bara en rulle... målad 2005.. tror ja de va!


uppdatering:SÅLD JULI -08


______________________________________________________________

 soläpplet  MÅTT: 82x82cm

... som e mångas favorit e såld.... till Vetlanda..för ett år sedan.


________________________________________________________________

tro det eller ej...men denna har jag ..slarvat bort.. kom jag på när jag hittade den i datorn..dden är ju inte klar.. men demn hade nog blivit bra om den hade blivit det....


______________________________________________________

Detta är en av mina favoriter... .. 65x82cm

såld då förståss.

________________________________________________________________


den här är jag trött på att se, det har varit en favorit, men jag sålde den förra året, det var tufft.

Det blir ju som små barn....mina tavlor! 

Men den e hos en person som verkligen ville ha den :-)

MÅTT: 55x65cm

 
 
Ingen bild

S.E

6 oktober 2008 23:09

Vilka fina tavlor. Blev mäkta imponerad. Minns du sa en gång när vi var små, att någon hade spått dig. Den sa att du hade varit en Fransk "konsnär" i ditt förra liv. Verkar hänga kvar en del talang. Hade!

 
penzel`ns FAMILJELIV

penzel`ns FAMILJELIV

7 oktober 2008 08:43

Vem är S.E ??? nu blev jag nyfiken, och NEJ, det kommar jag inte ihåg att jag sagt. Spännande!

http://www.penzel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . - 26 november 2008 08:30

Det enda du behöver göra är att skriva en kort beskrivning på en snäll/bra  handling du gjort i ditt liv Mot en annan människa. Länka till tävlingen på din blogg. Tävlingen pågår Just NU. den som vinner kommer att få den skickad via post jag kontakta...

Av . - 25 november 2008 07:26

 VINN denna.....tavla inklusive Ram! Skriv kort en snäll handling du gjort mot ngn annan samt länka till min tävling på din blogg så har du chansen att vinna.... ...

Av . - 3 oktober 2008 09:57

här ifrån ...och bakåt ligger en massa konst... målat av mej... Klicka på "tidigare månad" längst ner på varje sida för att se alla.. tavlor.. upp emot 30st (i verkligheten är de större) mestadels i olja... ...

Av . - 3 oktober 2008 09:48

  Why?

Av . - 26 september 2008 07:19

SÅLD, september 30x30cm

Ovido - Quiz & Flashcards